ࡱ> 685$bjbj4*}}z 3333G3[[[[[J` lLEtJJtt[[t [[t[3~u0,XtttttttttttttttttttttttG :Generln souhlas s innost akolnho psychologa innost akolnho psychologa ve akole je samostatn poradensk innost, kter nen pYmou sou st vzdlvac innosti akoly. Jedn se o komplexn slu~bu ~kom, jejich rodi om a pedagogom, kter vychz ze standardnch innost vymezench ve vyhlace . 72/2005 Sb., o poskytovn poradenskch slu~eb ve akolch a akolskch poradenskch zaYzench, zkoncepce akolnho poradenskho pracoviat akoly Gymnzium Dr. Karla Polesnho ve Znojm a zro nho plnu innost akolnho psychologa. Rodi e (zkonn zstupci) udluj, vsouladu se zkonem  101/2000 Sb., o ochran osobnch dajo generln souhlas s innost akolnho psychologa, kter plat po dobu akoln dochzky dtte do akoly a rodi /zkonn zstupce m prvo jej kdykoli odvolat nebo i dodate n podepsat. Svm podpisem rodi e/zkonn zstupci stvrzuj, ~e souhlas, aby akoln psycholog: poskytl poradenskou intervenci dtti, kter ho samo vyhled poskytl krizovou intervenci dtti, kter se ocitne vpsychicky nro n situaci spolupracoval su iteli pYi depist~i  vyhledvn ~ko se specilnmi vzdlvacmi potYebami a ~ko mimoYdn nadanch pracoval scelmi tYdnmi kolektivy (na tmatech jako jsou: diagnostika vztaho ve tYd, rozvoj spoluprce a komunikace, poslen pozitivnch vztaho, rozvjen osobnosti a socilnch dovednost) ve spoluprci smetodikem prevence se podlel na realizaci aktivit voblasti prevence rizikovho chovn ve spoluprci svchovnm poradcem pracoval skolektivy na tma karirov poradenstv vedl tYdnick hodiny ve spoluprci stYdnm u itelem provdl opatYen kposlen pozitivn atmosfry ve akole provdl anonymn anketn aetYen a prozkumy ve akole (vztah ~ko kvyu ovacm pYedmtom, vskyt sociln patologickch jevo apod.`b^ t R b n  (\` "lnpй~vnh6CJaJh>NCJaJUhc h}{CJaJhc h,eCJaJh)h>N5CJaJh)hY#5CJaJhc h>NCJaJhc hY#CJaJh)h5CJaJhc hCJaJhc h?j5CJaJhc h5CJaJhc h>N5CJaJ*bd0 ` nPF H ^!`!!N"4#b##$a$gdc gd>N $ & Fa$gd)$a$gd)$a$gdc ) a konzultoval zjiatn daje svedenm akoly, leny `PP, tYdnm u itelem, pYi doslednm zachovn anonymity jednotlivch ~ko, kteY se aetYen a prozkumo astnili Rozhodnou-li se rodi e, ~e generln souhlas s innost psychologa nepodepa, nem akoln psycholog prvo jejich dtti vae uveden slu~by poskytovat (nen tedy mo~n, aby se dt pYi prci scelm tYdnm kolektivem tchto aktivit astnilo, bude proto muset bt po dobu prce psychologa se tYdou odeslno do jin tYdy). Nezbytnou podmnkou pro individuln psychologick vyaetYen i zahjen dlouhodob individuln p e je individuln souhlas, kter rodi e/zkonn zstupce udluj jednorzov na pYedtiatnm formulYi. Zjiatn vyplvajc ztakovch innost mohou bt sdlena vhradn rodi om/zkonnm zstupcom dtte. ----------------------------------zde, prosm,oddlit a vrtit do akoly ------------------------------------------------------------------ Generln souhlas s innost akolnho psychologa Jmno ~ka/~kyn: & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & .. TYda: & & & & Potvrzuji, ~e jsem byl/a informovn/a o innosti akolnho psychologa na akole, kterou navatvuje na syn/dcera, a souhlasm/nesouhlasm* sposkytovnm jeho slu~eb. Jmno zkonnho zstupce: & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & . V & & & & & & & & & & & & & & & & & & & . Dne & & & & & & & . Podpis: & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & . *nehodc se akrtnte F \!^!`!!!!&"*#,#4#^###$$T$p$|$$$$$ŹŹбЩНЕНЕЊhc hc CJaJh)CJaJh)hc 5CJaJh)hc 5h FCJaJh)h>N5CJaJhc h>NCJaJhc hc CJaJha'CJaJhc CJaJh6CJaJh6h65CJaJ##p$$$$$a$gdc 21h:p6. A!"#n$S% j 666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666p62 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtHN`N Normln dCJ_HaJmHsHtH JA J Standardn psmo odstavceZiZ 0Normln tabulka4 l4a 0k 0 0 Bez seznamu L@L ,e Odstavec se seznamem ^m$RR z)a0 Text bubliny dCJOJQJ^JaJNN z)a0Text bubliny CharCJOJQJ^JaJPK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!̕htheme/theme/theme1.xmlYM7;ov$NJX(y7&JrPHK Ji^z(% #J3K#BţyWWz^itƣZ8NZvZɶp1-ް_hVQ4FEe/pbh8Gj糭b1% GnqxqoHRV l+B!gZ'c{{G'@ƙ.|Lo$~|Pdx4mט #n[%^׋h+3[Ů/2`|P}QީN7qz֫$>6t;NͰ (iݭwe npn_KPDQKPw7Sx_KSPlKn-GC&M+ fC>D[  f(#ӀFO6DVd[3c㧯zӟU??|O_]YaA)z˓?T8n#. a2::cbcvE_Jhj<Pe7K/;EMq%ޱ {@},an= VcHdͦ !/ AȷVQӨPG@@~ƛhQhr9D!Ux`"9Xľ%2=ŔY1Nƫ$}Ĝ}udɁbLEvفpfH؏Ⱥø "!(:5 } U)&x3 6 :AXJ ȼ!Ε񴇫pɓo_8_hk?y;nĸ^vD4ܺ4{,w_h6{a~/^O[W/+qt-7{ t%r@Qs(e~ hi3 @3—mdd5c eѷy\GT@W%7ocOѵHl$ l߆ҙNj Q_6 6@BJX4 ,2U,ZYjٮ&`g'DX)M22Wӂ̀|f*MѥSH(M'!##X1fhusRE FqֵFR:jٵ SG=#< g0wEt | 22EI\N!8( [~I w\d]#Iד's5Jt j41P1C@dp4V VMr8o$"fj"YŴe`-+ e\>um.nmW x?Cս@AP:Ө ƛ2,4;kkrPHPTtFKU~[4Y-e]zFA6Ev"7nTk> Lޕ%qyRd7*Fe/VKk(Nl z * $ #$ L# AA@0(  B S  ?_GoBack | | | K Y | QN)Y#a' Fz)a,e?j}{{{c z | @@z xx xxxUnknownG*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx Arial7.@Calibri9& . Segoe UI?= *Cx Courier New;WingdingsACambria Math" ' 'sG  !n0t t >HX  $P2!xx Toma FrHaDvorak Oh+'04x  $, Tom Fra Normal.dotmDvorak2Microsoft Office Word@@>̮i@S}@S} ՜.+,0 hp|  t   Nzev  !"#$&'()*+,./012347Root Entry FPy91TableWordDocument4*SummaryInformation(%DocumentSummaryInformation8-CompObj  F0Dokument aplikace Microsoft Office Word 97-2003 MSWordDocWord.Document.89q